Noapte buna x.x

Incercand sa-mi mai tin ochii deschisi si sa mai estompez usturimea va scriu despre ziua mea de ieri (este ora 1:34). E placut sa ai o meserie acasa, cu familia, sa stai unde vrei si sa ai nevoie numai de laptop. Dar in acelasi timp e foarte obositor. Am stat toata ziua cred ca 12 ore sau 11 ore ( ca am mai si mancat) sa caut un cont de joc prin arhivele de pe mail si mess de acum 2-3 ani pana azi. Habar n-aveam cat am putut sa vorbesc in 2 ani doar cu o persoana. Adevarul e ca, petrec mult timp la calculator. Am mai avut o perioada cand stateam numai pe afara sau stateam si citeam sau recent, faceam dream catchere. Dar nu! Azi am stat toata ziua la calculator cautand ca o disperata, impreuna cu bff meu fugarele cuvinte de la contul de joc. Am fost prizoniera calculatorului azi si chiar imi pare intr-un fel rau ca mi-am irosit ziua asa. Adica mna, a meritat incercarea ca in final tot nu l-am gasit. Partea buna e ca ne-am amuzat copios pe converstiile noastre vechi. Pentru ca ne-am mai dat conversatii, stiti voi, cum obisnuiesc cei ami buni prieteni. Aia ce vorbea cu ala, aialalta la fel si in final am ras cateva ore de ce prostii spuneam, cum ne comportam. Chiar ajung la concluzii de genu: „eram mai amuzanta” sau „bai ce proasta am fost, cum ma comportam cu el…” sau „ce analfabeta eram!!!” sau „eu chiar sunt o persoana enervanta” sau „cum naiba m-a suportat atata timp?? eu in locul lui fugeam de mancam pamantu de una ca mine!!”. Foarte, foarte amuzante!! Si partea buna e ca am zis ca o sa facem din nou turul asta in 2015 prin toate conversatiile noastre si e bine ca acum le avem si pe cele mai vechi „actulizate” oarecum, prin copy-paste. E frumos sa vezi ca ai evoluat si sa-ti analizezi greselile din trecut sa nu le mai repeti si acum si in continuare. Adevarul e ca dupa conversatiile noastre vechi ar iesi niste bancuri geniale!!

„Iarta-ma te rog beea esti tot ce am ma scump (sdm)”

„M:Mi-ai stricat viata

A: Mi-ai stricat viata?

B: Da ma, zici ca i-am ucis parintii

A: Mai rau…cainele.”

 

„dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami! dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami,dami!”

 

„dal,dal,dal,dal,dal,dal,dal,dal,dal,dal,dal,dal,dal”

 

„-Zi ma Beea ca disper aici.

-Perfect. Zimabeea ca nume.

-Hai ma… CapraSnitzi

-Mamancinghetatacaspartasiimiplace

-Lasam asa?

-Da.”

(si asa s-a nascut Snitza… ♥)

 

„Fac reclamatie..caprele au dreptu sa aiba emoticoane pe messs”

 

„-Uite ce capatana aaaam

-Capatanoaso!”

 

„M-am pensat iuhuuu (nu exagerat)”

 

„VREAU INGHETATA!!!! :@”

 

„-N-am seminte…

-Nici eu…

-O sa-mi rontai capu…

-Pot si eu??”

 

„-O sa incerc o saptamana sa te uit..daca nu reusesc, te impaci cu mine.

-NU.”

 

„-Ce faci dragoste?

-Fac dragoste..ma doare picioru..il tin pe sus”

 

„-Ce discutie emotionanta imi dau lacrimile..

-Si ce ne spui noua? vrei o batista?”

 

„E groasa a lui…vocea nu altceva…ca altceva nici nu vreau sa stiu…”

 

„Cand a citit numele cerasela a crezut ca scrie „cerseala”.

 

„-N-am chef de drame: te rog pufu nu mai fac..”

 

„Se da la unu cica: cf?; ala: buna dar cine esti?; ea: pur si simplu o fata care te place”

 

„O sa-si insele barbatu si cu postasu”

 

„-Nu ma imaginez sarutand cu limba.

-E na. Pana si babalacii au facut-o…

-Sa fiu eu asa cu gura deschisa si cu limba in alta parte?? Daca ma incurc in dinti?

-Doar nu ii dai un cap in gura”

 

„-Unu cumpara iubita cu 6kk

-Ieftina…”

 

„-I-am zis ca ma uit la un film..zi repede un fiiiiiiiilm.

-Sidney white.

-Cu ce eee???

-A pai e o fata…

-Mai zi, mai ziiiiii..”

 

„-Apoi a inceput sa ma faca sa rad si eu am inceput sa plang…

-Al dracu! Cu tine vorbeste”

 

„-Am facut bebe.

-I-ai zis?

-Nu..e la fotbal. O sa-l aduc pe lume singura. Nici el nu mi-a zis cand se nascuse primu copil. M-a lasat asa sa nasc fara sa stiu.”

 

„-O sa murim nemaritate…

-Doua babute, pe o banca…

-Vazand mosi si babe cum se tin de mana…

-Pana acum era un mos si o baba.

-Vreau si eu un mooos..

-Pana la mosi mai avem…

-Atunci imi trebuie un nepot de-al mosului firar sa fie…”

 

„Ma…in el se zbate un scriitor”

 

„I-am zis sa-ti scrie o poezie…o atentie…o maslinutza …ceva”

 

„-Scrie romane…nu se poate grabi putin?

-I-am zis un poem, nu un roman.”

 

„-Moama si atunci cand ma dusesem in baie si stateam pe covor si vorbeam cu tine…

-Zici ca aveai capul in toaleta. Si te-a priiiiins”

 

„-Ma sunasei ca vrea sa divortam si eu plangeam ca tampita in baie sub chiuveta.

-Si prostu de gabi: cati ani i-ai zis ca ai?”

 

„-Geo o fi fata si se ascunde si se tot ascunde de tot…

-Mda si la telefon isi punea o batista si era baiat..

-Ma refeream ca si cum ar fi o fire timida si se ascunde…

-Nu subestima fetele…”

 

„-Daca-i zic lui Geo: Hei Geo,  vin cu Deea in Brasov. El: cand?; eu: sambata?; el: ah sambata..sambata merg la ziua unui coleg.”

 

„Gabi iese cu puscariasa.”

 

„Tot M iti apare acolo? Ce frumos..cred ca-mi fac un id cu te iubesc beea.”

 

„A prins curaj mormolocul asta.”

 

„-Brb, dau un telefon.

-Daaaa da dar vezi ca e tarif mare la hotline.”

 

„-Ascult muzica.

-Dragut.

-Ce e dragut in asta? Ascult muzica, nu mangai un ponei.”

 

„M:- Draga vreau sa facem dragoste in noaptea asta.

I: – Ma doare capul.

M: (o palma peste bot)

I: – Ce a fost asta!?!

M: – Warn pentru Offtopic!

M = moderator, I = iubita”

 

„-Nu deranjez porumbeeeiii.

-Nu mancam porumb.”

 

„-Baga-l te rog pe asta in lista…

-Woaaa il am dejaa.. Dar nu stiu de unde..

-Daca ai toata Romania in lista…cum sa stii de unde??

-Avea deja idu ala in lista ma..are toata planeta in lista…cica: am mai facut curatenie…”

 

„-Cum e filmu?

-Nu e.”

 

„-Daca ma casatoresc cu el si dispare asa…cred ca ma omor.”

 

„-Se pupa cu stalpul si zice: ahh andreea ce buze reci ai azi”

 

„-Sunt o legumaaaaaaa.

-Eu o fructa.”

 

„-Ma simt ciudat rau…zici ca sunt moarta…vremea…+somnul=> beea teleghidata”

 

„-Ai terminat baia?

-Nuu..vorbesc din cada.”

 

„-Am pierdut duelul din cauza buzz-ului tau. Stai sa dau rew.

-Dar daca nu raspuuunzi. Spune-i ca ai o disperata in lista..bafta..Hai gabi!! Hai gabii! Hai gabi!!!!!!!”

2013-07-02 17.50.44

Ar cam trebui sa mai dorm si eu…. (2:39)… N-am sa mai recitesc…daca am greseli, nu ma judecati..le voi corecta dimineata cand ochii imi vor fi complet deschisi.. O.O

Lasă un răspuns

