Puf!

Si acum fetele mici se uita la fel cum ma uitam eu la fetele mai mari. Cu uimire, curiozitate si dorinta de a fi ca ele. Imi pareau independente, eu eram cu mama pe langa mine sau de mana iar ele mergeau singure sau cu un baiat de mana. Asa am ajuns si eu, dar chiar nu stiu daca cele mari se uitau la mine la fel cum ma uit eu la cele mici acum. Cu uimire, curiozitate, dorinta de a fi inca o data ca ele…

2 gânduri despre “Puf!

  1. Am exact acelasi sentiment ca si tine. Ma gandesc ca am 17 ani, sunt oarecum independenta, ma gandesc uneori ca ”de ce sa stau mereu langa mama sau sa mai ies cu sora-mea ca am atatia prieteni cu care pot iesi”, dar cateodata, in momentele in care-mi mai ”sclipeste si mie mintea” si ma apuca oarecum o stare de nostralgie, ma gandesc ca dupa toti anii astia, o sa vina odata si vremea in care nu o sa ma mai pot apropia de oamenii care odata au fost atat de aproape de mine; atunci ma uit si eu la copii mai mici si ma gandesc ca as vrea sa fiu ca ei pentru a mai avea putin din perioada de atunci …

    Apreciază

Lasă un răspuns

