Trebuie sa-mi pun un afis cu asta prin camera

267630_164247170308291_149158771817131_399931_2104725_n_large

2 gânduri despre “Trebuie sa-mi pun un afis cu asta prin camera

  1. Şi eventual, scoate capul pe fereastră şi ia o gură de aer proaspăt. Aerul cald al verii are ceva pozitiv în el. Cel puţin la mine funcţionează. Şi cu mâncatul dulciurilor, hm, aşa am făcut şi eu şi acum sunt dependentă de dulciuri, la cea mai mică fâstâceală a sufletului simt nevoia de ceva dulce. Norocul meu că nu mă îngraş, dar asta nu înseamnă că nu-mi face rău…

    Apreciază

Lasă un răspuns

