Aperitive usoare

Blogul meu nu se transforma intr-un blog culinar, dar…

am cautat vreo 2 saptamani pe net aperitive cat mai usoare dar sa fie si, oarecum, aspectuase. Am gasit multe fara carne, iar eu nu sunt deloc vegetariana. Asta era o problema majora, cu toate ca nici la gatit nu ma pricep. Pana la urma am adunat tot ce era interesant si continea carne, le-am pregatit, le-am facut poze si le-am si mancat. Hiiiihi

20130812_132050

 

Rosii cu capacel implute cu crema de branza si patrunjel, muschi, sunca, branza de oaie, ardei gras, castraveti si salata ca decor. Este un platou siiiimpluu, dar bun.

20130812_132057Si din pacate platoul cel mai elaborat se vede miscat in poza( Fuuuuuuu Gabrielo), probabil din cauza poftei. Aici rosiile sunt umplute cu salata de vinete si patrunjel(din pliiiin 🙂 ), sunca (Sisi) umpluta cu cruditati(mar, telina, morcovi si maioneza), triunghiuri din cascaval si muschi, cascaval si muschi, cascaval si muschi(cu castravete si maslinute infipte in scobitori).

20130812_133315

 

Si ca aperitive calde au fost trandafirasii din foietaj cu salam, care am auzit ca sunt deliciosi. Eu n-am mai apucat sa gust, dar arata bine, cel putin pe net aratau(noua ne-au iesit cam mutanti). Eu cu prietenele mele(una mai ametita ca alta-DAR DESCURCARETE) le-am facut. Au fost ca un prototip, pe care sigur o sa-l mai repet de acum incolo.

Acestea au fost aperitivele mele…nu cred ca au fost prea spectaculoase dar credeti-ma…PAR usoare DAR nu sunt… sunt migaloase si in 5 secunde se mananca. Am facut postarea asta pentru amatorii ,ca mine, care cauta aperitive pe net. Sper ca am fost explicita, pentru ca rar am gasit postari despre platourile cu aperitive, din care am inteles ceva. Sectiunea de intrebari este deschisa non-stop aici!

 

2 gânduri despre “Aperitive usoare

Lasă un răspuns

