Ce oameni!

Tudor si chestiile lui… 🙂 http://tudorandreistuff.tumblr.com/

Un blog cu rock

Astăzi m-au minunat două tipuri de persoane. Una într-un sens bun, iar una nu. De ce zic asta? Păi hai să incepem discuţia!
Prima persoană care m-a făcut să mă simt un rocker a fost un domn cu un tricou cu Iron Maiden. Până aici totul obisnuit. Când i-am auzit melodia de la ringtone m-a făcut să-l respect. A început deodată The Game de la Motorhead. M-am speriat, văzând un om aşa bătrân ascultând Motorhead. Până aici totul perfect. Domnul nu avea numai un singur tricou. Ci avea o sacoşă plină (l-as fi rugat să-mi dea şi mie). A fost tare să aflu că are aceeaşi cruce ca a mea (nu ştiu unde a găsit-o, dar e indentică), avea nişte melodii geniale pe telefon. Omul ăsta, respectabil din punctul meu de vedere, avea 67 de ani. Respect! (chiar dacă n-ai sa citesti asta vreodată)
Cea de-a doua persoană, o cunosc…

Vezi articol original 189 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

