11

Imi place sa merg de dimineata la scoala. (FOTOGRAFIEZ ASTA)

Desi…as prefera sa nu mai dorm acum si sa vina dimineata mai repede, sa plec si sa ma intorc cand vara, in mod normal, atunci ma trezeam…

tumblr_mt1dnfHUl81rr6og1o1_500

Si inca ceva.. Conteaza doar parerea ta despre tine, multi nu stiu cine esti cu adevarat si judeca… Zilele astea m-am uitat la bobocii care intrau in scoala cand eu ieseam. Erau tristi si mergeau uitandu-se-n jos…NU zic ca erau deprimati sau, mai exact, ca mine in clasa a IX a. Eu am fost o deprimata, imi pasa prea mult de parerea celorlalti si comentariile lor ma deprimau. Poate ei nu sunt ca mine, ci doar emotionati inca de viata de licean. Daca esti boboc iti dau un sfat sau mai multe: Vorbeste cu toata lumea, dar nu fi penibil… Cine nu te suporta, nu-l suporta nici tu(daca nu i-ai dat niciun motiv pentru care sa nu te suporte, da-i un motiv)… Nu conteaza daca nu te ai bine cu toata clasa si nu toata lumea te place, alege-ti un coleg de nadejde. Apara-te! Nu te lasa niciodata umilit de nimeni. Am observat ca in liceu mai mult esti criticat si catalogat, daca nu stai cu „popularii”. Ceva bun nu puteam prelua si noi de la americani… 🙂 Daca in primu an nu-ti faci prieteni, sa nu-ti faci griji. Prieteniile se fac pe parcurs, dar din pacate..se destrama intr-o secunda. Includa-te intr-un grup in care te simti in largu tau cat de cat, in care nu te simti inferior… Nu-i nimic daca nu-l nimeresti din prima! Nu te descuraja, oamenii nu sunt ceea ce par a fi.. Inchei postul, mi se pare ca vorbesc ca un batran intelept si sunt doar clasa a 11 a. Noapte buna luna si buna dimineata soare!

tumblr_mg68g9VQwu1rv6ufko1_500

Lasă un răspuns

