Bun venit in jungla

Am intrat si mi-am dat seama cat de antipatice imi sunt persoanele de acolo. Pentru cateva zile am uitat motivul principal pentru care nu-mi place locul asta. M-am asezat pe primul scaun, cu fata la toata lumea si incercand sa ma adun. Nu vroiam sa par prea evidenta, dar cu fiecare privire ce le-o aruncam imi venea in cap doar: Pe tine nu te suport pentru ca… pe tine pentru ca… Cred ca mereu, o parte din mine, si-a dorit sa para insuportabila si altfel decat sunt de fapt… Iar cealalta parte, mereu si-a dorit, sa fie prietenoasa si cat mai populara… Posibil in anu ala, prima parte a castigat si asa mi-au crescut radacinile…

tumblr_mj0k74hIUq1rv2b0yo1_500

Lasă un răspuns

