Totul incepe cu o clatita

Azi m-am incurajat intr-un mod ciudat… Cand incercam din rasputeri sa intorc o clatita, fara sa o stric, m-am gandit: daca presedintele Kennedy a facut atatea la viata lui, atunci si eu pot intoarce clatita asta!!!

8 gânduri despre “Totul incepe cu o clatita

  1. Si? Prima sigur se lipeste de tavan, a doua ajunge pe hota si a treia o mananci tu cu pohta daca nu ajunge pe gresie. Jumatate din tehnica o reprezinta tigaia. Exista tigai duble speciale pentru clatite sau tigai care sunt antiaderente. Merge si una neagra bine incinsa si unsa. Se distribuie uleiul pe toata suprafata prin manevrarea tigaii in cerc in planul aragazului si se incinge bine. Se scurge excedentul de ulei intr-o cana ceramica rezistenta la caldura. Se pune o ceasca mica de continut in mijlocul tigaii aflata pe foc.si se intinde cat mai mult continutul prin inclinarea tigaii stg-dreapta… se mica zvacnind scurt tigaia ca sa se desprinda continutul cand acesta aluneca usor in tigaie, este semnalul ca tre sa intoarcem clata. o miscam spre inainte si retragem spre noi imediat tigaia ..clata ajunge un sfert pe marginea tigaii Acum aruncam usor spre sus clata retragand tigaia spre jos si prindem momentul cand ea se afla cu partea coaptea in sus. coacem clata si pe partea asta si este gata nu uita sa omogenizezi tot timpul continutul in bolul de stocare. Mi-ai facut pohta de clate si o sa inebunesc imediat vecinii Am dulceatza de gutui cu nuci si dulceatza de trandafiri. Cred ca este mai simplu sa ajungi presedinte decat sa intorci clatite Ai mei au dat alarma Repedeee deschideti ferestrele inchideti usile , pregatiti instinctorul ca Gheorgica face clatitee!

    Apreciază

    • Ahahahahaahahahaahahaaa foaaarteee taaare!!! am uitat sa scriu, dar incurajarea asta m-a facut s-o intorc bine. Ma simt aiurea sa-ti raspund cu un comentariu mic, fata de cat ai scris tu, dar cred ai citit aseara destule scrise de mine, deci n-ai de ce sa protestezi. Baaaafta Gheorgiiica si poooftaa buuunaaa!

      Apreciază

  2. Tu alt exemplu nu ai găsit ? Că președintele Kennedy o fi făcut el multe dar a sfârșit împușcat pentru ceea ce a făcut … Tu vrei să sfârșești în același mod pentru o nenorocită de clătită ? 🙄

    Apreciază

    • Nu-mi pasa cum a murit. Si de ce zici ca a fost omorat pentru ce a facut?! Ce a facut rau?! A fost cel mai bun presedinte. Eu m-am referit mai mult la curajul din tinerete, adica atunci cand era in marina, atunci cand era de multe ori sa moara din cauza diferitelor boli suferite si ca mereu a riscat, din toate privintele, fie pe plan personal sau politic… eu cred ca fost un om puternic si un exemplu, ca om si ca presedinte.. a fost cineva la vremea aia si nu era ca acum, adica oricine sa fie cineva.

      Apreciază

      • Măi, s-a vrut să fie o glumă… Îmi pare rău dacă ai înțeles că am eu ceva contra lui Kennedy deși asasinarea lui nu a fost „rezolvată” nici în ziua de azi iar anumite aspecte ale vieții gen relația cu Marilyn Monroe, legăturile cu Mafia prin intermediul lui Sinatra ori consumul peste limită de pain killer-e sunt la fel de „încețoșate”.

        Apreciază

  3. Daca stiam ca a avea curajul sa intorci o clata este egal cu a fi presedinte atunci cu sigurantza ma faceam presedinte de blok sau mai bine double president si se scara si de blok Siracul Jon decat sa moara mai bine facea clatiate

    Apreciază

Lasă un răspuns

