Trist

Momentele astea nu vor mai fi niciodata asa. Eu nu voi mai scrie niciodata cuvintele astea din nou in conditiile astea. Nu ma va mai manca gatul in timp ce scriu asta. Nimic nu se repeta in aceleasi conditii pentru ca nimic nu e etern. Viata nu e eterna. Voi muri intr-o zi pe care am trait-o de ani de zile si nu mi-am dat seama ca aia era ziua in care o sa mor. Nici nu-mi voi da seama care a fost ziua. Realitatea e trista, iar daca fugi de realitate, ei bine si asta e trist. Postarea asta e trista. Eu sunt o persoana trista care ascunde asta prin zambete. Ce e mai trist decat asta? alte milioane de lucruri. E trist si cand incerc sa nu mai fiu trista. E atat de greu sa ascunzi tristetea…Asta o face sa fie si mai dureroasa. Mi-a fost dor sa-mi exprim sentimentele, chiar daca nu impresioneaza pe nimeni. E trist ca n-am nevoie sa impresionez? e singurul lucru care nu e trist. Am avut o perioada ciudata, in care vroiam sa fiu altcineva, dar nu. Eu sunt altfel. Nici nu e nevoie sa treaca un an ca sa imi dau seama cat de penibila am fost. Imi propusesem sa invat, sa fie altfel anu asta. M-am lasat influentata si inca sunt sub influenta. De ce se zice „ai timp de toate” ?.. Cum sa ai timp de toate daca nu stii cand mori?! E amuzant de pozitiv..

Pentru ca n-am mai scris de mult timp ca lumea… Pentru ca doar noaptea ma imbratiseaza si ma asculta… Pentru ca m-am saturat ca fericirea mea sa depinda de cineva… mereu de cineva, altcineva…

tumblr_mwobtnJ4aL1rl50hno1_500

5 gânduri despre “Trist

  1. Esti prima capra trista si pesimista pe care o intalnesc Cred ca se poate lipi la proverbul baba tanara, copil cuminte si capra trista Cu lucrurile certe nu trebuie sa iti bati capul Iar moartea este singurul lucru cert din existenta umana. Poi fericirea depinde in primul rand de tine si banuiesc ca pe tine te ai. Poate ai vrut sa zici altceva care poate declansa si fericire Cu cat investesti mai mult in ceva sau cineva cu atat ai sanse ca dezamagirile sa fie pe masura. Solutia este: ofera mai putin si primeste mai mult sau egal

    Apreciază

  2. Poi si asta este o stare de fericire: fericirea de a oferi fericire. Nu uita ca pentru asta exista proverbul : Toate faptele bune trebuiesc pedepsite sau facerea de bine …ere de mama se numeste. SCZ ..Vita stie ca are borcanul cu miere langa el?

    Apreciază

  3. Poi io zic sa te dai pierduta un timp poate devine pretuitor Daca nu asta este. Fiecare cu drumul lui. O iubire unilaterala este un chin groaznic. Sunt miliarde de indivizi care cauta ceva bun si gustos si care iti pot trezi interesul

    Apreciază

Lasă un răspuns

