Urasc oamenii egoisti

Eu merg dupa principiul: cu cat oferi mai mult, cu atat vei primi mai mult.

Oamenii egoisti mi se par cele mai josnice persoane. De mica am fost invatata sa ofer mancare, vorbe frumoase, zambete, ajutor, sprijin, imbratisari, iubire. Urasc cand observ egoismul si chiar nu fac nimic sa-l indrepte, li se pare normal. Oribil sa te gandesti numai la tine si sa fii bolnav de frica ca altul te va depasii. Nu pot concepe egoismul, d-asta ma enerveaza atat de rau. Buna vorba aia: urasti ceea ce nu intelegi. Da! Chiar nu inteleg cum pot fi unii egoisti, atata timp cat au de unde oferii, si nu ma refer la lucruri materiale, aici.

Azi in autobuz imi venise o idee brilianta pe care urma s-o scriu pe blog, dar am uitat-o… Cred ca blogul va devenii alb-negru.

tumblr_mdypd2jd2T1rpshm5o1_500

 

 

Lasă un răspuns

