Ati ramas doar o poveste

Spuneti-mi unde a disparut iubirea! Spuneti-mi, iubitilor, unde a zburat fericirea din ochii vostri cand va priveati? Spuneti-mi de ce regret eu, mai mult ca voi, iubirea voastra? Spuneti-mi de ce am crezut ca iubirea dintre voi e infinita si ca sunteti eterni atata timp cat sunteti impreuna. De ce am crezut eu in iubirea voastra? De ce imi plange sufletul pentru voi de fiecare data? Pentru ce s-a scris atat daca ati renuntat asa usor? De ce mi-ati dat incredere, sperante, iluzii? Sa-mi spuna cineva…ca voi nu mai aveti cuvinte.

5 gânduri despre “Ati ramas doar o poveste

  1. Cine spune: nu te mai iubesc,nu te-a iubit niciodata. Iubirea nu are timp trecut. Mai bine asculti melodii de suflet. Daca ti-au placut inseamna ca esti o fire vesela si nu se merita sa pierzi timpul cu oameni care sunt ursuzi si care nu respecta iubirea oferita de o fata

    Apreciază

Lasă un răspuns

