Astazi a fost o zi buna

Astazi simt ca nu mai am nevoie de nimic. Astazi ma simt impacata cu cine sunt si pe cine am langa mine. Astazi ii iubesc si ii apreciez mai mult. Astazi m-am simtit fericita si nu am lasat pe nimeni sa-mi strice fericirea. Astazi am citit fragmente din cartea „Fluturi” de Irina Binder si ma simt mai multumita de viata mea. Astazi am inteles cat e de scurta e viata si ca totul se poate sfarsii intr-o secunda. Astazi mi-am invins una din frici si ma simt mai curajoasa. Astazi ma simt mai aproape de visele mele.

1472758_1413793188856940_2021320443_n

2 gânduri despre “Astazi a fost o zi buna

Lasă un răspuns

