Ce zile minunate!

Zilele trecute am vazut cel mai tare film… FOREST GUMP.. genial!!! Nu exista cuvinte atat de frumoase pentru a-l descrie… foarte impresionant. Vi-l recomand din tot sufletul! Apoi am ascultat cel mai bun album semnat de Slash si anume Apocalyptic love. Fana Slash pana la infinit si inapoooi. Azi am cumparat cele doua volume ale lui Irina Binder „Fluturi”. In viata mea nu am citit o carte intr-o zi. Ei bine, primele pagini mi-au daruit o sete nebuna de a citi mai mult, pentru a afla mai multe. M-am indragostit de o relatie dintr-o carte, Irina si Robert, ceea ce nu prea obisnuiesc sa fac. Urasc relatiile imposibile, totul e posibil! Doar noi complicam lucrurile…

image

De abia astept sa vina ziua de maine sa mai citesc. Ma simt epuizata, nu m-am putut dezlipi de cartea aia azi. Viata e atat de buna cand vezi, asculti sau citesti lucruri care ti se potrivesc… Eu le-am intalnit pe toate zilele astea..As vrea sa inchei cumva, memorabil postarea asta, dar chiar nu-mi iese..

2 gânduri despre “Ce zile minunate!

Lasă un răspuns

