Am nevoie de rabdare

Nu mai stiu ce iubesc. Nu mai stiu ce-am iubit. Ma simt atat de bulversata. Tot ce-i in jurul meu ma face sa ma intristez. De cand am devenit eu atat de sentimentala? Iubesc mai multe persoane de-o data si fiecare ma dezamageste. Ma hranesc cu iluzii si nu pot trece peste ele. Ma simt atat de slabita. Nu-mi vine sa cred ca am terminat ambele carti „Fluturi” de Irina Binder. Erau doza mea de fericire, de speranta… as vrea sa le recitesc din nou dar simt ca m-as amagi din nou. Sunt atat de instabila sentimental. Ma simt de parca am mai trait chestiile astea, dar nu-mi amintesc cum le-am potolit. Nu stiu ce sa fac, stiu doar ca trebuie sa am rabdare. In fiecare zi ma simt dezamagita de cate o persoana si chiar imi pasa. Nu pot sa cred ca ma simt indragostita de fiecare baiat pe care l-am intalnit pana acum. Simt o dorinta nebuna de a fi iubita si de a iubi pe oricine imi iese in cale. Sunt pe linia disperarii si ma simt ranita. Inca nu mi-a trecut. Orice imi aminteste de trecut ma face sa tremur. E bine ca nu mai plang. Am un amalgam de ganduri pe care in sfarsit le scriu, amestecate, cred. Trebuie sa invat sa fiu mai egoista si sa nu mai pun suflet in orice om pe care-l intalnesc. Nu-mi vine sa cred ca ma gandesc pana si la T, un prieten de-al marii mele iubiri de-o vara, cu, care m-am tachinat ceva vreme si sentimentele mele au luat-o la goana de cand tipu m-a parasit si mi-am amintit ca a zis ca daca ar fi cineva pe care-l stie el bun pentru mine, T e. Sau ma rog, asta am retinut eu. Cred ca sunt atat de incoerenta. I-am povestit acum unei fete care nu prea stie multe despre mine in mare toata povestea. Acum ma simt mai bine. E chiar placut sa te destainui la straini. As vrea sa te caut(nu stiu la cine ma refer acum, ma simt ca o drogata), dar nu stiu ce ma opreste, cred ca teama de a nu parea penibila, sigur iti e mai bine fara mine. Vreau sa alergi dupa mine si sunt sigura ca orice fata si-ar dori asta. Tu, R, stiu ca ai mai alergat dupa mine, pacat ca te-ai lasat de asta, pana si tu. Imi place de fiecare baiat care m-a facut macar o data pana acum sa rad cu pofta. T, R, T.. postarea asta n-ajunge nicaieri. Credeam ca doar cand esti intr-o relatie mai lunga, e complicata viata. Am nevoie de izolare, calugarie si…rabdare. Pana si de Bila cred ca-s indragostita, un fel de prieten imaginar de-al meu. Nu stiu cum arata, nu stiu ce voce are, doar am povestit zilnic timp de vreo 2 ani cu el. Mi-e dor de mine, cea puternica si care le zicea tuturor ca o sa fie bine si daca n-o sa fie acum, o sa fie mai tarziu. Ma simt la pamant.

7 gânduri despre “Am nevoie de rabdare

  1. Mai sunt si astfel de episoade in viata.Cine nu le-a trait , ma intreb? 😦
    Vor trece , te asigur , vor reveni , vor trece iar , vor mai reveni.Numai ca pe masura ce creste varsta , le vei controla mai usor.
    Realistic si medical ai nevoie de fructe multe , magneziu si calciu.
    Sentiemental si sufleteste , ai nevoie sa iesi , sa mergi , sa faci „baie” de oameni , sa socializezi si sa devi putin mai circumspecta.Si daca iti face bine sa spui,spune….fara regret!
    Sper sa te distrezi la superlativ,de Anul Nou! Ai nevoie! 🙂

    Apreciază

  2. Am dat like la acest post, dupa care m-am simtit prost. Nu poti sa dai „like” la niste sentimente. Bine, poti sa apreciezi modul in care sunt transmise prin scris, dar asta e alta treaba. Sper ca lucrurile vor reveni la normal si nu vei mai fi asa confuza 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

