Moment dragut

Dupa 2 saptamani ne vedem si zambim unu la altu fara incetare.

…Wow…imi placea si de el? Mi-era atat de dor de el, cumva.

-Mi-a fost dor de voi!! Biscuitii nu aveau acelasi gust daca nu-i mancam cu voi…

-Mi-era dor de cicalelile tale…Zambeste.

…Nici nu mai conta ca m-a facut cicalitoare, ma bucuram prea tare.

-Mi-era dor de tine!! Hehe! Duhnesti a tigari. Chiar mi-era dor de mirosul tau specific.

…Ma uitam la el si ii sclipeau ochii…e prea fericit.

…Zambet. Zambet. Zambet. Zambeste mai mult ca de obicei.

…Te-as imbratisa dar ar fi mult prea apropiat..prea ciudat..ma bucur ca mi-ai simtit si tu lipsa. Mi-era dor de cineva care ma face sa rad, oricand.

Lasă un răspuns

