Fara sughituri, viata e minunata

Am o perioada d-aia de nu stiu ce simt, cred ca nu simt nimic pentru nimeni si nimic. Vreau doar sa dorm sau sa rad. Aaaa si sa ascult muzica.

Titlul se refera la faptul ca azi am sughitat toata ziua. E atat de naspa sughitatul, nu poti manca, nu poti rade, te face sa te simti neputincios si te enerveaza.

Am inceput sa ma indragostesc de tipi prin autobuze. Azi m-am indragostit de un tip care semana cu personajul principal din Death Note, decat ca avea si ochelari. Imi pare rau ca mi-a zis ceva, iar eu ascultam muzica prea tare si n-am inteles. De fapt nici nu stiu daca la mine se referea, poate-mi juca doar mintea feste, nebunia Rammstein era in urechile mele.

death-note-wallpaper-hd-background

2 gânduri despre “Fara sughituri, viata e minunata

Lasă un răspuns

