Eu=cea mai nepunctuala persoana

Sunt o persoana foarte nepunctuala. De multe ori mi s-a intamplat sa ma sune persoana care ma asteapta si sa-mi zica ca a ajuns, iar eu sa-i zic ca sunt pe drum, in lift sau ca acum inchid usa, cand de fapt, nici macar nu ma imbracasem. Chiar ieri am zis ca ma incalt dar nici nu-mi terminasem de facut unghiile si trebuia sa ma si imbrac, dar nu inainte sa mi se usuce si unghiile! Norocul meu a fost ca persoana respectiva nici nu plecase de acasa, era la fel de intarziata ca si mine.

Nu stiu de ce imi vine sa mint involuntar. Poate sper ca prin minunte o sa fiu gata si o sa ajung cu viteza fulgerului la locatie. Am incercat sa fiu mai punctuala, mi-am dat toate ceasurile cu 5 minute inainte, dar degeaba. Cel mai rau e cand ma duc dimineata la scoala si daca nu ajung la ora care trebuie pierd autobuzul si stau 10 minute in frig sa astept altul. In alea 10 minute nu am la ce sa ma gandesc, doar ca mi-e frig si ca data viitoare chiar trebuie sa ajung la timp.

Poza asta nu ma descrie, e doar amuzanta. De multe ori chiar si intarziata ajung cu parul in toate partile, cu fularul pe maneca sau cu sireturile facute aiurea.

400594_704030732975740_1772084894_n

 

 

3 gânduri despre “Eu=cea mai nepunctuala persoana

Lasă un răspuns

