Micutii mei

Ce e iubirea intre oameni? Dar ce e iubirea intre animale? Mai exact, intre papagalii mei. De curand, am adaugat doi membrii in familie. Inca nu le-am pus nume, le zic micutul si micuta. Initial, cand ma uitam la coliviile pline de papagali, am vrut sa iau doar unul, baiatul. E galben, verde pe burta si mi-a placut. M-am uitat cateva secunde la el, iar cand ma pregateam sa cer sa mi-l dea, surpriza! O papagalita verzuliu inchis si iubitoare, il iubea la propriu. Il scarpina in cap, cum ar veni, iar asta e limbajul lor de a spune „te iubesc”. Pentru cele 3 generatii pe care le-am avut inainte, am citit destul pe net cat sa le stiu si limbajul..hahaha
Nu am putut sa-i despart, pareau atat de draguti si nu regret absolut deloc ca am luat un cuplu. Cu toate ca vroiam un papagal doar pentru mine, pe care sa-l imblanzesc si sa fim cei mai buni prieteni. Poate vom fi 3 cei mai buni prieteni. Cred ca as fi regretat daca n-as fi luat-o si pe ea. Sunt niste amorezi. Mananca impreuna, canta impreuna, stau amandoi in leagan sau stau sprijiniti unu de altu, cioculet in cioculet. La inceput, erau foarte speriati, de abia se miscau sa manance si nu scoteau niciun sunet. Astazi e a 3 a zi de cand ii am si s-au dezghetat complet. Singura problema este ca ciupesc, trebuie sa ma imprietenesc cu ei. Dar asta e doar o chestiune de timp si rabdare… ♥ au doar cateva luni, sper sa nu sufere cand o sa le spun ca nu sunt mamica lor adevarata..

2014-02-11 23.22.13

Lasă un răspuns

