Nu ascult nimic

Una din zilele alea in care nu stiu ce fac, nu stiu ce simt, dorm mult, visez mult. Parul imi sta naspa, e incalcit, colega-miu de banca si-a batut joc de mine, mi-a facut un dread acum o saptamana. Dread-ul s-a amestecat cu celelalte fire, par mai nepieptanata ca de obicei. Pielea imi miroase a ulei de masline. Citesc o carte buna „De veghe in lanul de secara”, o recomand. E weekend si mi-era dor sa stau pana tarziu, dar mai ales sa postez ce-mi trece prin cap la ora asta.

Astept, astept, te-astept, te-astept…nu.

 

 

Un gând despre “Nu ascult nimic

Lasă un răspuns

