Furtuna de dinaintea linistii

Inca o poveste facuta de un amic de-al meu, cel care a mai scris Ploaia si fata in negru si Trenul de noapte. Poveste cu….da, de data asta. „Ei bine, draguta, e bazata pe un vis. Un vis dintr-o anumita seara tarzie de-a mea…”

O priveam cum dormea. Era frumoasa foc. In mintea mea se invarteau tone de intrebari..”Cum ajunsese aici, de ce anume, cum de ma intelegea,cum de vorbea limba noastra.. Am sa aflu acestea cand se va mai intrema”, mi-am spus eu .Continuam sa o privesc atent si pe masura ce o priveam imi devenea mai draga fiinta asta. Avea alura unei adolescente nu mai mare de 20 de ani, un trup armonios si trasaturile angelice. Mai, mai ca imi venea sa ii sarut buzele pline. Fara sa imi dau seama, imi apropiasem fata de fata ei. Si in momentul cand ma pregateam sa o sarut, spuse usor un cuvant prin somn..,,mama’’. Pana la urma nu sunteti chiar atat de diferiti de noi, nu?’’am exclamat eu in mintea mea, apoi i-am sarutat usor buzele si pentru restul noptii am continuat sa veghez asupra ei. Spre dimineata somnul m-a cuprins in mrejele lui si am adormit. Cand m-am trezit eram singur in camera si fata nicaieri. Am sarit in picioare.,,a  plecat’’, m-am gandit eu pe moment. Insa, din camera cealalta se auzi vocea ei.

Toata povestea, aici Furtuna de dinaintea linistii .

Lasă un răspuns

