Shut the fuck up get up (Korn)

Sunt mai putin de 4 luni pana la ziua mea si acum imi dau seama cate lucruri s-au schimbat si cate se vor mai schimba. De revelion vorbeam despre zilele noastre de nastere si imi faceam in minte o lista cu persoanele care-mi sunt cele mai apropiate. Din pacate sau mai bine zis, evident, lista s-a schimbat. Acum imi dau seama si eu cat de mult s-a schimbat, am scos putine persoane si am adaugat o groaza. Am schimbat de enspe mii destinatia si inca nu stiu nimic clar. Inca ma intreb cat de multe se pot schimba in 4 luni.

2014-04-15 23.21.08

Lasă un răspuns

