I feel good tanananana

Am o stare minunata. Nu mi-e dor de nimeni. E o senzatie grozava. Ma simt alaturi de toata lumea. Mi-e frica de viitor, vreau sa calatoreeeesc…imi iau cort si plec in padure, desi asa mi s-ar face dor…

Azi am fost la tara si ma gandeam cat de simple par lucrurile acolo. Am vazut doi copii care aveau o scandura in mana si se jucau cu o minge de tenis. Fericire. Pacat ca n-am imortalizat momentul. Am fost surprisa. Eu vazand un copil de 2 ani cu un s5 in mana, posesoarea neavand nicio frica sa-i lase telefonul, pentru ca nu se spargea daca-l arunca, spunea ea, ca avea cascasa. Alta persoana care are telefonul mai inteligent ca ea.

2013-11-16 12.31.10

Lasă un răspuns

