In seara asta sunt sentimentala

Cateodata ma simt in plus in lumea asta… Oamenii se inlocuiesc unii pe altii, mi se pare atat de nedrept. Dar totusi…de cate ori n-am facut si eu asta. E atat de simplu practic, dar pare imposibil cand te gandesti prin cate ai trecut cu persoana aia, cat timp a trecut. E atat de usor sa treci peste. Oricine se poate inlocui, pentru o perioada, dar cand intr-adevar sunt sentimente puternice…nu poti trece peste inlocuind. Sunt atat de fericita dar totodata atat de trista si nu stiu de ce. Nu-mi place ca trece atat de repede timpul vara si nu am cand sa meditez, totul se intampla haotic. Nu pot fi mai geloasa decat atunci cand stiu ca persoanele care credeam ca se distreaza cu mine, s-au distrat la fel de mult si cu alte persoane. Nu pot accepta competitie, nu sunt buna la cedat stafeta, nici la prins mingea.

Lasă un răspuns

