Mimez un…ou de prepelita

Cine s-ar fi gandit ca mimatul e atat de distractiv? Ma jucam mima cu mai multi si un tip avea de mimat pamantul (Terra). Cum credeti ca a mimat el? Mai intai o inimioara, apoi o grebla care tragea nisipu, apoi ceva rotund. Intr-un final ne-am prins ca era vorba de Terra. L-am intrebat apoi care a fost faza cu inimioara de la inceput. Raspunsul lui: Paaaai iubire…iubim planeta. Raspunsul asta a cauzat o serie de rasete si misto-uri continue, apropo-uri neincetate si sigur un moment care va fi reamintit si inflorit mult timp de acum incolo. E atat de amuzant jocul asta cu mima, nici cand aveam 10 ani nu ma distram asa de tare. N-am sa mai pomenesc si de fazele obscene pe care am crezut ca le-am ghicit… Daca vreti cuvinte greu de mimat, alegeti „copac” sau „pocait” sau chiar „gratar”, astea au fost cele mai greu de ghicit. Habar nu aveti cum s-a mimat pentru „buletin”…doar cei care se drogheaza sau s-au drogat au avut cum sa-l ghiceasca.

Lasă un răspuns

