Discursul lui Sniti

M-am uitat azi afara si trecatorii nu pareau sa stie ca e ziua mea.

M-am nascut dimineata la 11:45, acum 18 ani. In tot timpul asta am petrecut atat de multe momente frumoase, dar si momente triste, am legat atat de multe prietenii, dar am si desfacut o groaza, am cunoscut atatia oameni, atatea personalitati diferite, atat de multe lectii am avut de invatat de la ei, de la situatii si am ajuns in aceasta zi minunata langa cei mai buni, dintre cei mai buni, oameni.

Le multumesc tuturor oamenilor care au trecut prin viata mea, care au fugit, care au stricat, care au ramas, pentru ca fara ei nu eram persoana de azi.

Multumesc blogosferei ca mi-a citit oful, aberatiile, gandurile, mi-a impartasit pareri, mi-a accesat blogul, mi-a facut ziua mai buna cand vedeam ca sunt urmarita si ma faceau sa ma simt scriitoare.

Multumesc parintilor pentru ca nu au fost niste parinti perfecti, m-au invatat sa apreciez orice moment frumos cu familia, pentru ca erau rare, m-au invatat sa vad in oameni partile rele, sa nu ma las influentata, sa nu-mi fie frica de singuratate, sa-mi apar punctul de vedere, sa-mi aleg oamenii, sa nu ma las condusa de anturaj, sa fiu pe cont propriu. Cel mai mult ii multumesc mamei mele, chiar daca am avut tatal aproape, nu a fost aproape, dar mama a fost de ajuns. Nu stiti cat imi doresc sa fiu si eu o mama ca ea si va doresc si voua sa aveti sotii sau sa fiti mame ca mama mea.

Ce sa mai spun, am 18 ani si am o viata minunata.

Lasă un răspuns

