Locuri interesante in Bucuresti

Zilele trecute am vizitat Bucurestiul. Doua zile eu si prietenul meu am cautat locuri dragute, localuri aparte si activitati interesante. A fost grozav, am avut atat de multe locuri de vizitat, dar din pacate atat de putin timp incat multe au ramas pentru o calatorie viitoare. Ca sa te distrezi in Bucuresti cu putini bani, intr-adevar trebuie sa faci cautari adanci si sa incerci sa nu fi „luat de val”(Da, luat de val in Bucuresti). Noi cu 50 de lei de persoana am mers cu trenu, am mancat, am mers cu hidrobicicleta, am baut si am cumparat si suveniruri. Ce ne-am propus noi sa vizitam a fost:

Parcul Herastrau

Bucurestiul urban

Bistro Acuarela

Gradina Botanica

Scarile colorate de pe strada Xenofon

Pasajul Villacrosse

Lacul natural Vacaresti

Statia de metrou Politehnica

Centrul vechi

Bistro Bicicleta

Copacul care a inghitit un gard

Da stiu, poate ne-am propus prea multe pentru o zi. Cert este ca am vizitat doar 7 din cele 11 locuri si anume: Parcul Herastrau, Bistro Acuarela, Gradina Botanica, Pasajul Villacrosse, statia de metrou Politehnica, Centrul vechi si Bistro Bicicleta. A fost in regula si asa.

Ce ne-a ajutat foarte mult au fost postarile bloggerilor in care faceau un mic review locurilor interesante din Bucuresti, adica mai hippie, mai neobisnuite, mai unice. Nu stiu in cate orase exista postari d-astea, dar in orasul meu, Ploiesti, nu exista. Localuri mai aparte, exista. Bineinteles nu la fel de unice, dar nici preturile nu sunt pe masura celor din Bucuresti. Intr-o postare viitoare voi face o mica reclama localurilor care-mi plac mie din Ploiesti. Am nevoie doar de cateva zile „pe teren”, pentru a face poze si a culege informatii( nu, nu ma cred la SRI :)) ).

Ce pot sa spun de localurile pe care le-am vizitat in Bucuresti  si anume, „Acuarela” si „Bicicleta” este ca au fost super, merita vizitate. In „Bicicleta” am stat mai mult, este in centrul vechi. Chelnerita a fost foarte draguta si prietenoasa iar localul este ca un muzeu de biciclete. Smoothie-urile arata foarte bine, apetisant de bine. Dar te poti relaxa total cand stii ca mai ai si alte locuri de vizitat si un tren de prins? din pacate nu…desi locul ar fi fost perfect pentru asta.

DSCN1883

In „Acuarela” am stat mai putin, adica am fost doar in trecere, era foarte aglomerat si comanda era de durata iar noi pierdeam trenu. Locul arata super bine. La intrare te intampina o rulota colorata si barul super aranjat pana la cele mai mici detalii, apoi masutele, care sunt protejate de umbrelute care mai de care mai colorate. Pe masa era o vaza mica cu flori, un borcan cu apa si pensule si o cutie de acuarele( ca cele din copilarie ).

2014-08-28 20.19.26

Aaaaa inca nu v-am spus de baie? e foarte interesanta.

2014-08-28 20.17.57

 

2014-08-28 20.18.03

 

Sper ca v-am dat o idee de calatorie 🙂

Lasă un răspuns

