Realitate frumoasa

Ma bucur ca traiesc zile in care imi place realitatea mai mult decat sa dorm si sa visez. Am stat putin si am meditat si mi-am reamintit ca am avut o perioada in care imi placea mai mult sa dorm, sa am vise frumoase, iar realitatea ma speria, nu-mi placea deloc. Deci deschideam ochii si imi dadeam seama unde sunt, ce nu am, ce naspa e viata mea, ma intristam si vroiam sa dorm in continuare. Ce trista eram. In loc sa ma trezesc si sa-mi fac viata mai frumoasa preferam sa dorm si sa zburd printre oi decat printre capre.

large (2)

Un gând despre “Realitate frumoasa

Lasă un răspuns

