Maine e Halloween

DAAAAAAAAAAAAAAAA

Stiu ca exista persoane care nu accepta Halloweenul fie pentru ca este o sarbatoare care nu apartine romanilor sau pentru ca ii sperie si nu e crestineasca. Cui ii pasa? Parerea mea este ca orice scanteie care creeaza motiv de sarbatoare e bine venita. Nu fiti tristi oamenilor! Daca anul trecut am facut o postare After Halloween, anul asta fac si Before Halloween, adica asta :)).

Maine e petrecere in Red Alert, un club de rockeri din Ploiesti. De abia asteeeept! Mi-am strans toti prietenii mai petrecareti, sper sa vina chiar toti, ar fi marfa rau. Cu toate ca mi-ar placea ca si anu asta sa colind un pic prin oras cu machiaj ciudat pe fata, imbracata in negru si cu un dovleac in mana care lumineaza…ma duc la o petrecere de Halloween.

Nu-mi vine sa cred ca in postare ma vaitam ca era frig, Ala era frig? Eram intr-un hanorac cu blanita si eu ma vaitam ca e frig, serios?! Acum e friiig…cand port ghete, cand imi iau un pulover de lana peste o camasa, cand imi iau un fular la gat, cand imi iau castile pentru urechi si cand imi iau haina de iarna pe mine +cateodata si manusi cu blanita. Anu aaaasta e adevaratu frig.

Pe langa asta, nu imi amintesc daca am facut vreo postare despre fobia mea pentru papusi. Da, am fobie de papusi. N-am vazut niciodata vreun film de groaza cu papusi, da-mi zombie, macelari, clowni, mai pe scurt da-mi American Horror Story (serial), dar nu-mi da nici macar o parodie de film de groaza despre papusi. De mica visam ca papusa pe care o am in casa, pe care am primit-o la 3 ani(atunci era cat mine de inalta), ca ma omoara cu un cutit. Mi-a traumatizat copilaria si inca mai visez asta. O tin in sufragerie si cand sunt singura acasa mi-e frica sa ma duc in sufragerie de teama ei. Yep. Exista oameni d-astia. Chiar si acum sunt singura acasa, asa ca mai bine schimb subiectu pana nu devin paranoica.

Am deschis subiectul despre papusi pentru ca vroiam sa scriu despre cum o sa ma machiez, costumez, aranjez anu asta. O sa fiu o papusa infricosatoare. Care erau sansele, nu? Ingrozita de papusi se face chiar ea o papusa. Imi place stilul…asta e tot, Chiar si anul trecut am fost un pic o papusa nereusita sa zicem. Nu ma pot hotari intre:

si

In orice caz, o papusa creepy sigur voi fi sau macar voi incerca sa fiu, chiar daca numai eu imi voi da seama de asta :))

Happy Halloween siiiiiii sa petreci (cu)minte!

2 gânduri despre “Maine e Halloween

Lasă un răspuns

