Detox

As fi vrut sa infrunt rautatea oamenilor de fiecare data cand m-am impiedicat de ea.

As fi vrut sa nu strang din dinti cand cineva radea sau arunca cu vorbe nepotrivite in mine sau in persoanele de langa mine.

As fi vrut sa nu mai ignor, dar am ignorat. Asa am crezut ca raul se estompeaza, ca asa nu iese cearta, harababura, ca asa nu ma implic in conflicte.

Care e cea mai buna modalitate de a pune capac unui om rautacios si, in acelasi timp, sa nu te bage in conflict cu el? Nu exista. Am crezut ca ignorarea e, dar ea doar sporeste raul, prostia din adancu omului, cel putin, al oamenilor pe care i-am intalnit.

M-am inrait din cauza aglomerarii de energii negative, furii adapostite in suflet si ganduri negre despre lume. Ce sa fac? Nu pot sa ma izolez de rautate ca e peste tot, e de neocolit. Am nevoie de o detoxifiere a sufletului…

2014-11-02 21.32.48

Lasă un răspuns

