A mai trecut un an

Gata si cu anuntul disperat..am gasit gazda de revelion. Club Fabrica va fi gazda noastra, ne asteapta un revelion Punk.

A fost un an plin de schimbari. Surprizele s-au tinut lant in viata mea.
A inceput prin schimbarea trio-ului meu. N-am mai umblat cu G&G, ci cu D&D…foarte ciudat, acum am observat ca initialele sunt identice si in ambele situatii au fost o fata si un baiat. Al doilea trio nu a avut viata lunga, am iesit vreo 2-3 luni.

Mi-a revenit si iubirea nevazuta de 1 an jumate si usor, usor lucrurile s-au schimbat. Pentru o perioda de timp am pierdut si legatura cu pretena mea de-o viata, dar am reluat-o treptat. Am facut o groaza de lucruri idioate anu asta… am pierdut multe prietenii, care de fapt mi-am dst seama ca nu mai existau de mult. Am inceput sa umblam cu un cuplu pe care acum nu-l mai cautam deloc. Prietena mea cea mai buna m-a lasat cand aveam un eveniment foarte important din viata. N-am mai umblat prin Tony, dar daca acum ne intrebi de un local sigur stim cum e acolo.

Am dat dreamcatchere celor mai apropiate persoane din viata mea.
Nu cred ca ar fi o perioada care mi-a placut mai mult decat alta. Totul a fost si cu bune si cu rele. Ultima parte de an a fost destul de nasoala…chiar acum cateva zile..pff..sper sa nu mai aud de evenimente d-astea.

Au fost multe, multe lucruri… a fost un an atat de plin… si stiu sigur ca si anul ce urmeaza va fi la fel sau poate chiar mai plin decat asta. Ma asteapta multe, multe evenimente. 🙂

Sa ne citim in continuare draga blogosfera! Am fost cam absenta anul asta…dar…nu, nu promit nimic. La multi ani!

2 gânduri despre “A mai trecut un an

Lasă un răspuns

