Cateodata nu ma simt bine chiar daca totul pare bine

Totul mi se pare atat de epuizant… Toata chestia asta cu clasa a 12 a, cu inspaimantatorul bac, admiterea la facultate pe cine stie unde, toate schimbarile astea din jurul meu, oamenii astia calatori, presiunea parintilor, muzica in care nu ma mai regasesc, groaza mea, papagalii mei galaciosi, frica de viitor, maturizare si toate prostiile astea. Incerc sa recuperez tot ce-am tratat cu lejeritate in toti anii de liceu, incerc sa ma imprietenesc cu matematica, sa rup(la figurat) geografia si sa ma cultiv(la propriu) pentru romana.

Daca privesc totul din alta perspectiva, nimic nu pare inspaimantator, dar mi-e teama ca daca raman la acea perspectiva n-o sa am un rezultat bun.

Si chiar daca o sa am un rezultat bun, asta nu ma linisteste pentru ca tot se va produce schimbarea aia majora de care mi-e frica si cred ca de ea mi-e cel mai frica.

Si daca nu plec sa-mi infrunt teama de schimbare, de oameni, de locuri noi, nu va fi oricum bine. Pentru ca unele lucruri oricum sunt inevitabile, daca e sa fie, o sa fie. Deci fie cum o fi.

Imi pare rau blogule ca nu ma mai descarc emotional, am trecut la vorbe, dialog, rezolv problemele de cele mai multe ori pe moment, evit sa-mi incarc sufletul. Sunt multe de zis, e si vremea asta aiurea. Mama mi-a zis ca femeile se odihnesc cel mai putin in luna februarie din cauza vremii. Eu nu ma mai odihnesc bine de cateva luni, dar parca luna asta dorm mai rau ca niciodata.

DSC_0240

Un gând despre “Cateodata nu ma simt bine chiar daca totul pare bine

Lasă un răspuns

