Niciodata sa nu va recititi blogul

Mi-am recitit blogul, ce am scris acum vreo 2 ani. Nu stiu de ce am facut asta, cert e ca nu trebuia s-o fac. Am recitit postarile fetei de 16 ani, cea indragostita, cea romantica, cea credula, cea ranita de fostul prieten si consolata de „minunea” ce a aparut in viata ei.

Imi amintesc fiecare moment, a fost o perioada frumoasa, cred ca blogul a fost in cea mai buna forma a lui cu multe vizularizari, comentarii si like-uri. Nu stiu ce sa zic poate..aveam inspiratie?

Se spune ca cea mai buna inspiratie a unui scriitor este inima franta. Atunci am avut si eu cea mai buna perioada a mea ca „scriitoare”. Dar dragostea unde e? Nu pot sa ma pronunt acum la ce simteam sau gandeam atunci, ar fi nedrept sa ma contrazic pe mine, cea de atunci.

Mi-e dor de mine cateodata…cea de atunci poate, sau chiar cea de dinainte de „inima franta”, chiar daca eram atat de…fluturatica (flu flu), e vina…varstei. Pf, dar nu ca acum as fi mai stabila pe mine, sunt in stadiul ala…atat de schimbata incat si eu mi-am dat seama ca sunt. Pai si nu e normal sa fiu?! Ce…voi mai sunteti oamenii de acu 2 ani?

Daca as putea sa ma intorc in timp si sa-mi dau macar o palma… Sa vorbesc cu mine ar fi prea bine…sa ma indepartez inca de atunci de unele persoane..sa nu ma indepartez de blog. Dar poate totul a fost spre bine…poate nu trebuie sa schimb nimic. Datorita tuturor lucrurilor de pana acum sunt cine sunt astazi, 19.03.2015, ora 23:16, deja e si 18 min deci dupa ce o sa postez asta o sa fiu cine sunt si datorita „confesiunii” asteia. Yey.

Un gând despre “Niciodata sa nu va recititi blogul

  1. Eu mi-am recitit blogurile și sunt de părere ca mi-ar fi greu sa mai scriu acum. Nu scriu niciodată când mi-e bine, trebuie sa se întâmple ceva grav în viata mea sa îmi mai vina „inspirația”

    Apreciază

Lasă un răspuns

