Nu-mi mai bat capul cu nimeni.

Si-am daruit mereu tot ce-i mai frumos in mine…

Mereu am fost atrasa de oameni pe care ii pot invata eu ceva, nu de oameni de la care am eu ceva de invatat… O sa incerc sa controlez asta…

, iar mereu de oamenii aia am fost cel mai tare dezamagita, parasita si suparata. Asta a fost multumirea lor.

Oare am uitat sa-i invat cea mai importanta lectie?

Let it be.

Imi doresc atat de tare ca lucrurile sa revina la normal, dar nu stiu daca voi mai fi fericita cu acel normal. Simt ca urmeaza o noua etapa, simt ca sunt intr-o noua etapa a vietii, fie ca sunt sau nu cu oamenii dinainte de ea. Sa se mai zbata si ei sa fie in viata mea, ca doar eu m-am zbatut destul.

Lasă un răspuns

