Cea mai buna prietena

Si eram pe balcon cu prietena mea. Ea fuma slimurile parintilor, eu stateam pe scaun, incercam sa nu ma uit in jos pentru ca am o teribila frica de inaltime.
Mi-era dor de momentele astea. Prietena mea de rebeliule, de decizii proaste, de amintiri de neuitat si de confesiuni inainte si dupa o relatie. Oricat de mult as indeparta-o, parca e o parte din mine. De cand ma stiu pe mine, o stiu si pe ea. E un sentiment placut.
Ma uit in gol. Cum am ajuns noi in situatia asta? Din nou ne recapitulam viata…
-Dar tu iti poti imagina cum era viata ta daca inca mai erai cu Stan?
-Nici nu vreau, dupa cate mi-a facut.
Situatii si situatii. Destinul nostru a depins de anumite alegeri. Momentu ala nu-l traiam daca eu nu eram din nou despartita de prietenul meu, ea nu se ruga de mine sa vin la ea, iar eu nu acceptam.
Vorbeam atat de lejer, ca si cum timpul s-a oprit si toate deciziile pe care le luam, devin realitate.
Vorbim de scoala, de viitor. N-avem viziuni comune, dar stim sigur ca asta n-o sa ne afecteze prietenia. Oriunde am fi, cu oricine am fi, tinem legatura. E atat de placut sentimentul asta de siguranta, fara groaza aia ca persoana de langa tine te poate inlocui sau poate uita de tine.
Sincer, nu am in fiecare zi o parere buna despre prietenii mei, dar in momentul ala, am simtit ca eram ca inainte, chiar daca a trecut atata timp de cand n-am mai stat impreuna de vorba despre vietile noastre.
Apoi ma suna fostul meu prieten si iesim cu hamacu in padure. Alta persoana, alta poveste, acelasi sentiment.

Lasă un răspuns

