Gustoasă carte

Vai, vai, ce carte!!! „Invitatia la vals” de Mihail Drumeş m-a cucerit pentru totdeauna…

De mult n-am mai plâns la o carte. Ce sentimente..câte trăiri…La început am plâns pentru dragostea aia pură şi drăgăstoasă, iar la sfârşit am plâns de ciudă pentru neprevăzutul şi din păcate sfârşitul romanului. A fost genul de carte pe care n-aş mai fi vrut s-o termin. Am citit azi 3 sferturi din ea şi mi se pare ca a fost prea scurtă, am absorbit-o mult prea repede, de fapt ea m-a absorbit pe mine… năucitoare carte…

Dar iubirea la care răspunzi nu e decat jumătate de iubire. Chiar mai puțin decât atat. Dacă te sărutam o dată, îmi întorceai zece săruturi la loc şi nu eram lacomă după ele, pentru că mi le dadeai din belşug. Acum, acum să mă fi lăsat să te sarut, când nu mai era cu putință… Ai fi ştiut ce înseamnă o sărutare. Şi aş fi ştiut, bineînțeles şi eu.

6 gânduri despre “Gustoasă carte

  1. O carte exceptionala! Made in Romania!
    Incearca si ,,Scrisoare de dragoste!” de acelasi autor , iar daca ai putin noroc sa gasesti cartea ,,Spre fericire” a lui Nicolae Porsenna nu ezita sa o citesti ; este de-a dreptul fenomenala.

    Apreciază

Lasă un răspuns

