6 zile pan’ la bac

„Atat de mare e departarea de cele intamplate ieri, ca acestea sunt mai aproape de copilaria mea, decat de mine cel de azi…”

-„Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi”

2015-06-07 18.15.31

Am invatat peste tot, de la dealurile de langa Campina, lacul de la Paulesti, in hamac in padurea dinspre Targoviste, pe scaun langa gratar, pe patura in padure, in hamac langa prietenul meu, pe scaun la Fantana cu Ciresi, in timp ce conduceam si mama imi citea despre comedie si Luceafarul, la patul meu din dormitor si pe canapeaua din sufragerie. Acu sa vedem daca am invatat si bine. Mai e nitel!

2 gânduri despre “6 zile pan’ la bac

Lasă un răspuns

