Mă transpun…mereu

-Tu pentru mine eşti…

Şi mă opreşte brusc să-mi spună că trebuie să plecăm…

-Eu pentru tine sunt…ce sunt?? întreabă cu un ton calm, ironic, curios,…., eu aveam prea multe gânduri.

Asta cu siguranţă nu e cum îmi doream să fie…De cele mai multe ori când suntem întrerupţi din a spune ceva destul de important(cu siguranţă foarte important pentru noi), creşte tensiunea şi nu mai ştii dacă să continui sau să întrerupi totul şi să fugi în altă dimensiune, dar eu am continuat.

-Acasă…

Pentru mine, momentele astea sunt trăite cu o intensitate mare, mare…acum totul mi se derulează de parcă a fost un film…şi eu am fost un actor amator, care simte prea multe şi arată prea puţine.

Lasă un răspuns

