Snitzi pleacă în vacanță

În sfârşit am terminat cu goana nebună după facultăți. O să fac nişte postări ofensatoare despre Facultatea de Jurnalism şi Comunicare, din Bucureşti, respectiv Facultatea de Litere, Bucureşti, dar asta cu totul şi cu totul cu altă ocazie.

Oficial, sunt studentă(ich bin eine Studentin) la Facultatea de Litere din Braşov, la română-germană. De când am fost singură să mă înscriu în Braşov, am simțit că asta trebuie să fac. Sunt fericită că o să fac ce-mi place, hotărâtă să învăț germana(cică incep de la 0, dar cine ştie…) şi nerăbdătoare să plec la Cluj.

…UNTOLD, venim! ♡

3 gânduri despre “Snitzi pleacă în vacanță

  1. Ioiiii….te invidiez pentru Untold! Tare mi-as fi dorit sa fiu singura pe lume , in perioada asta si sa fi putut sa ajung si eu la concert…
    Multa distractie iti doresc! 🙂
    Si maxime felicitari pentru reusita la facultate! Bafta!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

