Azi am făcut o fază foarte, foarte amuzantă. Mă plimbam prin parc cu prietenul meu şi de-odată vedem lampioane pe cer. Prima dată se vedeau două. Am început să le asociem cu nişte amici care stau în partea de unde erau lansate lampioanele.

-Zici că-s Laura şi Raduuu…
-Ia uite încă unu, ăla cred că-i Picanu.
-Moamăă, dar câte suunt. Lampionu ăla cred că-i Tibi.
-Aşa mic?? Dar Tibi e înalt mă, cred că el ajungea primu sus.
-Uitee…vine şi Laur.
-Ohooo…şi ăla mic ultimu cred că-i Maria Magdalena(prietena lui Laur).
-Ia uite ce viteză a prins Maria Magdalena. HAAHAHA. Zici că ştie că Laur se duce după Tibi.

-Au rămas doar ăia trei, pffffff.
-Maria Magdalena se stinge ultima, se vede că a intrat ultima în grup.

Lasă un răspuns

