Snitzi trăieşte[3]

Snitzi trăieşte[1]

Snitzi trăieşte[2]

În cea de-a patra(penultima) zi de festival am descoperit un restaurant super ieftin, chiar lângă cămin, vis-a-vis de Pizzeria Toskana. Nu mai ştiu cum se numeşte restaurantul, dar porţiile erau foarte mari, mâncarea era bună şi preţurile foarte accesibile.

Ziua era foarte cald în Cluj, nu era la fel de insuportabilă căldura ca acasă, dar era cald. Am vizitat Grădina Botanică „Alexandru Borza”.

Frumoasă grădină…foarte mare…mai mare decât cea din Bucureşti. Aveau chiar şi un ceas solar.

După, am mers în Centrul Vechi să mai cumpărăm suveniruri… Nu prea erau lucruri interesante, cele mai interesante erau foarte scumpe şi nu mi s-a părut că îşi meritau banii, aşa că ne-am întors doar cu niste magneţi de frigider, o brăţară pictată, un fluture de sticlă, un mini-tablou pe o scoarţă de copac şi nişte stickere cu Untold.

În continuare, am vizitat o biserică catolică(parcă), care avea o arhitectură impresionantă…

2015-08-02 14.58.12

2015-08-02 15.01.22

2015-08-02 15.35.49

Aici este biserica văzută din exterior. Aproape de turn e un grup de oameni. Am auzit şi noi de posibilitatea asta, de a urca în turnul bisericii, dar, cică, era destul de înspăimântător. Trebuia să urcăm unu în spatele celuilalt foarte multe trepte, pe un culoar, evident, foarte strâmt şi nu te mai puteai răzgândi, odată ce te încumetai. Dar, priveliştea cred că merita toată truda. Apropo de privelişte, am urcat şi noi într-un loc frumos.

La Cetăţuie. Până să ajungi la Cetăţuie, treci un pod peste Someşul Mic.

Legi un lăcăţel(poate data viitoare), scrii nişte iniţiale, îţi pui o dorinţă şi…îmbărbătează-te, pentru că ai ceva de urcat. Drumul e jalnic(prost moment să port fustă), 30% amenajat, multe bălării, dacă te ia ameţeala, te rostogoleşti mult prin copaci până te găseşte cineva. Dar…peisajul e uimitor, vezi tot Clujul.

2015-08-02 16.45.24

2015-08-02 16.46.04

A fost super…chiar trebuie să vizitaţi Cetăţuia când ajungeţi în Cluj. Are şi un drum pe altă parte, unde se poate urca cu maşina, deci, nimic mai simplu.

După ce-am coborât, s-a făcut ora 6, am mers la cămin să ne mai odihnim niţel până la tura de 12 seara…pe care, de data asta, o începeam la 11:30 seara. Niciun timp de odihnă…am ajuns, am stat o oră, ni s-a făcut foame, am mâncat ceva de la restaurantul ăla ieftin de lângă cămin, am cumpărat nişte sendvişuri şi apă pentru călătoria cu trenu din ziua următoare, ne-am făcut bagajele şi na…trebuia să ajungem mai devreme(înainte de ora 22) ca să luăm ultima brăţară de festival.

2015-08-02 22.05.20

Până ne-a început tura, am mai stat prin zona de festival, vreo juma de oră am căutat unde să stam. Într-un final am găsit un leagăn şi un „fotoliu” liber.

11800486_1659176177634277_2638634681016121882_n

Ultima seară a trecut cel mai repede. De la 11 la 2 am stat la acces, apoi l-am văzut pe David Guetta vreo juma de oră, ne-am întors la acces, am mai stat o juma de oră şi acolo, apoi am fugit la cămin. Nu uitaţi, WE LOVE DAN, dar frigul şi oboseala erau nelipsite, şi, mai ales că nu mai aveam ce să facem(şi fata aia pe care n-o sufeream începuse să facă pe şefa). Sunt un spirit liber, nu suport să fiu condusă de cineva, mai ales de cineva pe care din start n-am putut să sufăr şi care nu mi-era nici măcar coordonator.

Când am ajuns la cămin, am ajuns în acelaşi timp cu celălalt cuplu din cameră…până am făcut baie şi ne-am spălat pe dinţi, au adormit cei doi. Tipu a început să sforăie şi aşa reiau povestirea din prima parte „Snitzi trăieşte”. Nimic nu e mai rău decât cineva care sforăie în cameră cu tine şi nu poţi să dormi decât 2 ore din 4, din cauza lui. Măcar cuvintele mele vor fi mereu de laudă, n-am mai auzit niciodată un om atât de tânăr să sforăie atât de puternic. Doamne fereşte…nu e de glumă cu asta.

Una peste alta, experienţa de voluntar la Untold a fost, normal, de neuitat! Dacă ne place cine vine la anu, vom fi e data asta participanţi, nu voluntari şi de abia aştept, încă de acum!

11252858_1659176607634234_2456785435582571408_n

Behind every favourite song, there is an untold story