Nu stiu sursa…

„Beam cafea cu soțul meu. El era tânăr și frumos, și eu îl iubeam. Eram îmbrăcată într-un palton care-mi distrugea viața. Aveam complexul inferiorității și paltonul ăla îl uram, care, printre altele, nici nu mă încălzea, doar mă făcea mai urâtă. Cafeneaua era ieftină, iar cafeaua nu era gustoasă. Visam că într-o zi noi vom bea cafea gustoasă într-un restaurant luxos, iar eu voi fi îmbrăcată frumos. El se uita la mine cu ochii sclipitori, mă iubea și nici nu-i trecea prin minte la ce mă gândeam… El a murit tânăr, iar eu am rămas. După, în viața mea au fost multe cafenele și cafele, și multe paltoane la modă, dar el nu era. Foarte des îmi aduc aminte acest episod, când aveam totul și nici nu știam asta.”

Lasă un răspuns

