A fost o experienta frumoasa

Asta sunt eu la 2 dimineata, incercand sa invat Solitaire…si gandindu-ma sa scriu totusi si ceva pe blog, ca n-am mai scris de mult timp.

Am un amalgam de ganduri si chiar nu stiu despre ce sa povestesc mai repede. Se intampla atat de multe…de cand a inceput scoala ma simt foarte debusolata. Nu ma duc eu la scoala, dar mi-e greu sa preiau statutul asta nou de „student”. E foarte greu sa te acomodezi din nou la alti oameni, alte cerinte si mai nou…alt oras. N-am regretat niciodata alegerea asta, pentru ca dintotdeauna am stiut ca voi merge in alt oras la facultate.

Mi se pare foarte ciudat acum, pentru ca eu sunt aia care lasa oamenii si pleaca. Pana acum am fost doar cea care asteapta, plange, se conformeaza si, din nou, sta pe loc si asteapta. Dar, sa fiu sincera, mereu m-a bantuit gandul ca si eu, la randul meu, o sa las pe cineva in orasul asta, sa ma astepte. Ma refer la prieten, iubit, amorez, G.

Nu mi-e frica ca n-o sa tina relatia asta… mi-e frica de necunoscutul ce va urma sa-l descopar singura, fara cineva de mana. Puiul paraseste cuibul, priveste catre orizont si isi vede noua colega de camera. Am fost extrem de fericita cand m-am vazut pe listele de la caminul de 2 persoane. E atat de bine ca va trebui sa impart camera doar cu o fata si nu cu inca 3, cum face aproape toata lumea.

Ma sperie gandul trecerii timpului de cand ma stiu. Cand eram mai mica eram ciudata rau, nu ca acum n-as fi. Imi spuneam in gand „as vrea ca timpul sa se opreasca acum”, apoi stateam asa neclintita, neclipind, doar respirand si ma uitam la ceas, si parca timpul chiar se oprea in loc pentru cateva secunde. In mai putin de 1 secunda, enspe mii de ganduri imi treceau prin minte si simteam ca pot controla asta. Ce naiva eram.

Colega mea de camera pare super. Desi, e posibil sa ma inlocuiasca sau eu sa o inlocuiesc pe ea. Inca suntem la stadiul „sa ne cunoastem mai bine”, ce lesbi suna.

Mereu am considerat ca eu am intalnit cei mai minunati oameni care exista pe pamant, asa ca, despre ea consider acelasi lucru, chiar daca inca n-o cunosc foarte bine. Desi, ne-am chestionat una pe alta de parca voiam sa completam vreun oracol sau ceva. Dar, sigur nimic nu e intamplator si de fiecare data totul se va aranja asa cum trebuie sa fie.

Chiar o mai intalneam pe profa mea de mate din generala prin autobuz si obisnuiam s-o ignor pentru ca am urat-o extrem de mult pentru ca nu m-a invatat matematica. Asa ca, cu toata pregatirea mea de atunci si nota exagerat de mare la romana, 9,95, tot am luat 6,60 la mate si n-am ajuns in liceul pe care mi-l doream.

Sa stiti ca astazi, cand am vazut-o in autobuz, n-am mai simtit niciun fel de ura pentru ea. Chiar daca nu ne invata matematica si ne povestea despre nepotelul ei, Eric, am simtit ca nu mai am de ce sa-i port niciun fel de ranchiune. Chiar voiam sa-i multumesc cumva, dar nu prea era potrivit, pentru ca datorita „caderii” asteia am cunoscut niste oameni minunati si, datorita lor si alegerilor mele, sunt cine sunt azi si ma declar multumita. Chiar nu-mi pot imagina viata altfel, poate asa a fost mai bine si sincer, acum, uitandu-ma in urma, nu-mi doream alta impresie despre liceu. A fost exact ce aveam nevoie, chiar daca, in unele momente, ma simteam cea mai trista persoana. Am fost o aiurita, prea aeriana, prea adolescenta, prea am pus totul la sufletel, asta a fost problema mea.

Mai am cateva cunostinte micute, in clasa a 9 a si aud ca le e foarte greu cu acomodarea si ma gandesc si eu cate emotii sunt in sufletelele lor. Am fost la deschidere si am vazut atatia copii frumosi, in uniforma, cu flori in mana si speriati de cuvantul „liceu”. E o etapa atat de importanta…atunci incepe mica viata. Atunci vezi cine esti, apoi arati si oamenilor cine esti. Mare schimbare…mare emotie…micutilor, nici nu stiti cat o sa va schimbati…

In orice perioada a vietii, conteaza sa ai foarte multa incredere in tine.

Lasă un răspuns

