Schimbam categoria

Iubesc viata de camin. Cu tot cu murdarie, schimbare, manele, petreceri, ciudatenii, colegi ciudati, frigiderul zgomotos din camera, adaptare in scurt timp. Imi ca place sa cunosc oameni noi zilnic, sa ma plimb mult, sa vorbesc toate chestiile, sa mananc la cantina si ma descopar pe mine, ma schimb pe mine, ma amestec cu toate lucrurile si devin din eu, alt eu. Am atatea ganduri si sentimente…e o zapaceala in capul meu…
Azi mi-am dat seama ca la camin mananc foarte mult. As manca incontinuu, habar nu am de ce. Azi aproape am terminat toata mancarea adusa tot azi, plus sarmale de la colega mea de camera.
Pe colega mea de camera am cunoscut-o intr-un mod bizar, dar tot mai intalnit…pe net. Am vorbit o groaza, iar apoi cand ne-am cunoscut mi s-a parut foarte diferita sau, poate, doar nu cum aveam eu asteptarile. Primele zile le-am petrecut pe la o noua prietena la 2 camere distanta. Colega mea de camera a venit cu maica-sa, care a si dormit vreo 2-3 zile in camera asta. Eu m-am simtit nasol si m-am expediat.
Acum ca ne-am revazut intr-o formula normala, constat ca e de treaba, chiar daca adoarme foarte devreme(nici n-apuc sa ajung in camera) si imi e greu sa fiu silentioasa pe intuneric. Dar ne invatam noi, nu-i bai.
E super, chiar recomand tuturor sa plece departe in studentie. Cunosti o groaza de natii de oameni, obiceiuri, locuri noi, te redescoperi si evoluezi…chiar daca dorul de cei dragi  te sugruma, merita sa incerci, pentru ca totul va fi asa cum trebuie sa fie in viata asta si e timp pentru toate.

image

image

image

image

image

image

Lasă un răspuns

