Inca sunt nesigura

Nu mai caut oameni care ofera sentimente sincere, atata timp cat nici eu nu mai ofer. Am obosit sa caut oamenii buni, m-am inrait si eu, facand slalom printre oamenii nepotriviti. Parca sunt mai fericita asa, fara nicio asteptare, gandidu-ma la propriile beneficii. Cat de egoist suna… Am intalnit numai oameni egoisti… de acum voi sta tot timpul cu o persoana egoista…eu. Parca gandul asta ma sperie. Mi-e dor de copilarie…cele mai sincere prietenii sunt in copilarie. E minunata distractia mea, dar ceva ma pune pe ganduri…ma tine fixata pe un obiect cateva minute. Ma face sa ma gandesc la faptul ca n-o sa mai pot reveni la cum eram inainte de asta, de experimentul asta.

Complexitatea asta de oameni…ma face sa am inspiratie. Ma face sa fiu mai selectiva, mai capricioasa, ma face sa-mi intaresc caracterul. Sa fiu sincera, cateodata e obositor.

Lasă un răspuns

