Profa de geogra

De când eram în generală mi-a plăcut geografia. Profa mea de geogra era super, ne învăța multe lucruri şi chiar îşi dădea interesul. Singurul lucru nasol era că ora de geografie trecea mult prea repede față de cum treceau celelalte ore. M-am întrebat mereu care este explicația, până prin clasa a 8 a, când am desluşit misterul. Profa mea era de vină. M-am gândit serios oare cum e ea înafara orelor. Oare la fel de repede trece timpu lânga ea? Nu, n-am început să fac pregatire cu ea, doar mă întrebam oare cum e să stai toată viața lânga un om de la care ai atâtea de învățat şi îți transmite atâta plăcere, dar lângă care timpul trece cu viteza luminii… Oare soțul ei era conştient că s-a căsătorit cu o clepsidră?

Lasă un răspuns

