Sambata spre duminica

Acum, cand ma uit in urma imi dau seama ca multe lucruri m-au condus spre tine. Totul are sens acum, chiar daca se mai complica acum lucrurile pe parcurs, in continuare sunt, iremediabil, indragostita de tine.

Am scris mereu despre tipi pe blog si de fiecare data simteam un sentiment diferit pentru fiecare dintre ei. Ar trebui sa folosesc un cliseu si sa spun ca de data asta parca-i diferit? N-ar trebui, dar totusi o fac. De data asta-i diferit. Totul e diferit si parca toata lumea vrea sa-mi ia asta. Tot ce am mai frumos pe lume, toata lumea vrea. Mi-am gasit cei mai buni prieteni si toata lumea-i vrea.

„Dante isi propune sa nu vorbeasca de Beatrice pana cand nu va fi in stare sa o laude asa cum n-a fost slavita niciodata vreo femeie.” – „Divina comedie”

Ei bine, poate asta a fost un motiv pentru care mi-e greu sa scriu despre tine. Asta, si sentimentul de a te tine ascuns, in suflet, in jurnal si, cateodata, si-n ciornele de pe blog.

Lasă un răspuns

