Ajunul Craciunului

Nu mi-as fi imaginat niciodata viata sa fie altfel decat a fost pana acum. Totul a fost perfect, toate s-au asezat minunat si parca toate au avut un rost.

” Imi amintesc ziua de ieri. Am fost la tine si stateam imbratisati in pat si ne uitam pe pereti. Vorbeam despre relatiile noastre trecute, am vorbit atat de multe chestii.

La un moment dat, ti-am spus ca, indiferent ce va fi, tu esti cel mai minunat baiat si daca vreodata voi gandi altfel, daca voi alege pe altcineva, atunci voi gresi, nu va fi bine, nu va fi adevarat ceea ce simt. Pentru ca, in momentul ala, am simtit ca am dreptate, mi-am vazut toata viata langa tine si am simtit ca spun cel mai corect, adevarat si dorit lucru. Am facut miscari ciudate cu mana spre tavan, ca si cum, faceam o incantatie si am spus: Cheia Universului este la mine, simt ca tot ceea ce voi spune, o sa se indeplineasca… apoi am spus cele de mai sus.

Am simtit atat de multa putere in tot ceea ce am spus si eram atat de convinsa ca spun ce trebuie.”

2015-12-23 12.45.30

Sinaia, cota 2000

Lasă un răspuns

