yolo(1.1)

Dupa ce m-am certat cu colega mea de camera marti destul de rau si m-am umplut de nervi si pe ea am omorat-o de 100 de ori in imaginatia mea…m-am horat de evadez cu prietenul meu.

A fost o agitatie generala in ziua de dupa cearta noastra, n-am dat ochii cu ea si asta ma facea sa ma simt atat de bine. Era chiar ziua bff-ului prietenului meu si bff-ul este la facultate in Bucuresti. Ce poate sa fie mai frumos decat o plimbare din Brasov in Bucuresti la 6 seara, cand a doua zi ai examen?

Totusi, chiar daca ma simteam cuprinsa de adrenalina, m-am gandit de multe ori sa renunt la planul asta cand vedeam ca fosta mea colega de banca nu prea raspundea la mesaje si bff lui zicea ca mai bine stam linistiti in Brasov. M-am gandit ca, fiind frig si avand nevoie de cineva in Bucuresti, asa o sa aflu si eu cine-mi e prieten, cine ma ajuta cu un acoperis. Chiar ma gandeam ca n-am mai fost de mult dezamagita si ca de abia asteptam sa dau un refresh listei mele de cunostinte. Din fericire, sau poate, nefericire, n-a fost nevoie.

M-am gandit ca si-asa n-aveam chef de altceva si n-aveam ce pierde, decat niste bani pe transport, dar castigam amintiri frumoase. Mi-am facut rucsacul ca pentru o plimbare prin imprejurimi: kindle-ul, termos, apa, dulciuri, portocale, o pelerina de ploaie…si m-am gandit de cateva ori daca sa plecam sau nu, apoi am inceput sa fac si niste sendvisuri si am fugit sa ma intalnesc cu prietenul meu drag, care tocmai iesea de la un examen. Am plecat spre gara, era suparat ca plecam, oarecum, voia sa stam pentru ca avea examen a doua zi, dar vedea cat sunt de incantata, asa ca am cumparat biletele si am plecat.

Mersul cu trenul a fost plin de…emotie? Habar n-aveam ce o sa facem. Nu stiam daca bff-ul lui o sa stea cu noi pentru ca zicea ca are un proiect pentru facultate si munca a doua zi, colega mea Mirela mi-a zis ca nu prea avem cum sa ne vedem, doar daca merg eu pe la ea. Nu stiam ce o sa facem, chiar ne gandeam sa plecam cu urmatoru tren, care era peste vreo ora. Chiar prea simteam aventura, hahahahaaa.  Totul era super, ma simteam atat de bine departe de toata energia negativa din camera mea de camin.

Metroul-comparam toate lucrurile cu Brasov. Era fain sa avem si noi metrou, dar toti oamenii sunt atat de tristi in metrou. De ce sunt atat de tristi si stau numai pe telefoane, e cumva wi-fi aici si eu n-am parola??

In Bucuresti ploua, era naspa rau vremea. Ma intrebam de ce nu m-am uitat si eu pe meteo inainte…mereu uit de asta. Cand am fost la festival in Cluj am tremurat rau, rau, pentru ca am crezut ca o sa fie cald, dar seara erau si 10 grade.

Am ajuns la bff-ul lui, dupa multe cautari, lupte cu gps-ul si cu ploaia, si…ne-a primit cu bratele deschise…la propriu.

Si asa a inceput veselia si voia buna, amintirile dragute si mi-am recapatat siguranta ca prietenii adevarati exista.

 

Un gând despre “yolo(1.1)

Lasă un răspuns

