La biblioteca?

Nu stiu cum poate fi atat de anevoios drumul spre o biblioteca…sau poate chiar o misiune imposibila.

Cu gandul de a merge la biblioteca, am iesit pe ninsoare, hotarata sa invat la germana intr-un mediu linistit cum e sala de lectura…  Am gasit un bilet de autobuz intr-o geaca veche si m-am gandit sa nu merg pe jos, asa ca am asteptat autobuzul. Cat stateam in statie, mi-am amintit de gogosile alea bune de la Glaze Haze(Brasov), asa ca m-am hotarat sa merg mai intai acolo, ca sa am ce manca cat invat. Mi se blocheaza biletul in aparatul de compostat si incep sa regret ca n-am fost si de data asta, o rebela. Ajungand acolo, aflu ca prietenul meu isi afla rezultatele la un examen peste vreo o ora jumate, asa ca m-am gandit sa stau cu el si sa mergem apoi sa invatam, la biblioteca. Am stat pe o banca pe culoar…si am stat, si am stat… erau toti emotionati, daca trec, daca pica, parca si eu incepusem sa am emotii pentru ei. Din fericire, majoritatea a trecut.

Cand am iesit din facultate, ne indreptam spre biblioteca…cand…ce sa vezi…se simtea miros de mici de la Beraria Ciucas…

-Mergem?

-Mergem.

Asa s-a dus o ora si, pana ajungeam, ne mai ramanea o ora de invatat, apoi se inchidea biblioteca. Nu mai avea rost sa mergem, asa ca, ne-am intors la camin.

Un gând despre “La biblioteca?

Lasă un răspuns

