Din vacanta

Azi a fost o zi agitata. M-am intors la liceu, ca sa iau niste „diplome” si fara a avea intentia de a saluta pe cineva p-acolo, adica de-a vizita vreun profesor. De ce? Habar n-am, nu stiu cum sa reactionez. Din pacate „diplomele” nu erau gata si din FERICIRE, ne-am intalnit cu diriga. Toate povestile pe care i le-am spus, n-au facut-o numai pe ea sa-si dea seama ca ne-am maturizat, ci chiar si pe mine m-au facut sa constientizez asta. Intalnirea cu ea a fost chiar chill si a fost o gura de aer proaspat. O espirare a aerului poluat din liceu… si inspirarea unui aer curat ca „vizitator” in liceu. Problema n-a fost niciodata diriga mea, ci doar persoanele care faceau slalom prin jurul ei, prin jurul meu.

Nu stiu de ce, dar chiar mi-a fost dor de cei 2 colegi de-ai mei de banca. Cand ieseam azi din liceu, simteam parca iar fiorii chiulului, cand portaru nea Vasile ne incuie poarta si ne zice sa ne ducem inapoi la ore. E deosebit. Ne tine acolo vreo 10 minute si apoi ne lasa, din cand in cand, el se mai alege si cu cate-o tigara.

Cum erau colegii mei de banca? La fel, dar parca nu prea la fel. Mirela a inceput sa se machieze, asta o face sa para putin aroganta. Teo are ganduri de-a se lasa de facultate si de-a pleca in Scotia(il atrag fustele).

12735683_814763651982467_640706020_n

Dupa ce am iesit de la liceu, m-am dus la o cafea cu Teo, o prietena de-a mea de clasa a 11 a(cea din postarea trecuta) si A si prietena ei. Asta e o continuare a sentimentului meu ca am imbatranit si ca toate se schimba mult prea repede.

Azi mi-am dat seama ca imi place de A si chiar mi-a placut s-o vizitez la garsoniera. Mi-a fost nitelus dor de vechii mei prieteni. E mult mai bine sa stai cu ei, nu se pot compara mesajele sau apelurile cu asta.

Pe langa toate astea, nu cred ca am avut vreodata sentimentul asta atat de puternic, ca sunt exact cu persoana potrivita, niciodata pana acu. Asta e de bine rau.

Lasă un răspuns

